tisdag 18 mars 2008

Tisdagstema - Elektrisk

Jag är usel på att rita, kanske därför som jag fotograferar istället?!

Så jag har köpt en ritplatta med el och kablar till datorn. Riktigt vad jag skall använda den till har jag inte kommit på ännu, men jag kan tex skriva på mina bilder, med min egen handstil.

Denna mycket nödvändiga pryl får stå för veckans inslag till Tisdagstemat - Elektrisk.

Jag återkommer med vettiga användningsområden framöver och har ni tips så får ni gärna lämna dem här hos mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En sån elektrisk pryl står på min önskelista *ler*

Anonym sa...

Häftigt jag har aldrig hört talas om den prylen. Alltid lär man sig något:-)

Anonym sa...

Jo tack, den står på min önskelista också, efter en ny kamera, en semester osv....

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...