onsdag 12 mars 2008

Söta prylar från Ikea






Lite kul prylar från mitt besök på Ikea i lördags. Nu skall det bli vårfint hemma och ordning och reda med lite arkivering. Fick även med mig hem, lite ljus, mattor till tvättstugan - 3 runda och lite annat smått och gått.
Efter det har vi hunnit till Åre och ha lite sportlov och i tisdags besökte vi lite affärer
i Åre och det är snäppet roligare än Ikea, helt klart.

Affärer som inte finns i Östersund, med massor med rolig inredning. Äntligen kom jag in i den efterlängtade lampaffären, som jag så länge trånat efter. Men denna gång blev det inga inköp, men man får inspiration till tusen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill minnas att min favorit inrednings ´butik i Östersund heter hamngatan 12 - underbar

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...