torsdag 6 mars 2008

Maarit får besöka Ikea

Skall till Sundsvall på jobb på lördag. Men har tur, jag hinner in på Ikea. Det var så länge sedan sist och sist jag var dit så fick jag springa varvet runt och då var förta gången jag var på nya Ikea så det kändes trist att ha så brådis. Men nu skall jag ta det riktigt lugnt och bara njuta av allt fint dom har.

Njuta, tills jag kommer hem och inser att det saknas en skruv eller liknande. För det har väl aldrig hänt att man kommit hem från Ikea med en komplett pryl. Men ändå gillar jag Ikea och jag skall inte ta ut eländet i förväg, för vem vet jag kanske lyckas denna gång utan att sakna något i efterhand.

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hihi;)

japp känner igen det där..ska man behöva öppna allt på plats eller?

Hoppas det var trevligt annars!!

Ha en härlig vecka!!
Kramizzar millan!!!

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...