lördag 1 mars 2008

Inredningsidé


För några somrar sedan köpte jag ett "jätte" tråg. Vad ska man med ett jättetråg till. Men jag fick 3-4 stycken för en tjuga på auktion, så jag kunde inte bara låta det gå. Första, andra, tredje, jag slog till.

I en av dem har jag börjat samla inredningstidningar så som Gård & Torp (vilket för övrigt är min absoluta favorit), Lantliv, Gods & gårdar, Hus & hem mfl.

Ett fint inslag i inredningen tycker jag och så är det praktiskt att ha tillgång till tidningarna ett bra tag efter att dom kommit ut.

Har just suttit och ränsat i tråget, insåg att där fanns tidningar flera år tillbaka, så den rymmer väldigt mycket.

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...