fredag 26 februari 2010

Trög renovering


Nu går det trögt, inga hanteverkare så långt ögat når på hela vecka. Dom har inte tid! Skulle önska att jag kunde säga det samma, att jag inte heller har tid - tid att vänta!


Istället får man försöka blicka bakåt, visst har det hänt saker, men det duger inte riktigt för mig. Jag är less, jag står inte ut att bo i denna röra. Snart är vi inne på femte månaden, dom började riva i november. Jag har fortfarande ett badkar i köket, två handfat och en toastol i vardagsrummet, ett bastuagregat i hallen och en stor jävla industridammsugare alldeles vid ingången.

Telefon har vi inte haft på hela denna tid och mitt skafferi ser jag endast med ficklampa.

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...