torsdag 12 mars 2009

Vita gåvor

Min vita gåva har kommit idag! Eftersom inte kameran är i funktion så kan jag inte visa någon bild denna gång. Men jag fick te, tesil, en tablett/duk och en svart gummi mojäng, låter inte så trevlig, men jag vet faktiskt inte vad jag skall kalla den. Grytlapp kanske?! Det fanns inte med någon instruktion, så jag vet inte hur mycket värme den tål, men jag tror att den skall användas till att tex ta varma plåtar och dyl med.

Tack Karoleen! Jag är nöjd och glad!

3 kommentarer:

Fredrika sa...

Hejsan, självklart får du låna min bild! Ni verkar ha snö - hua!!
/Fredrika

IKT i min vardag sa...

Visst är det kul med vita gåvor. Har också fått mitt paket med fina grejer. Den där gummimojängen låter som en grytlapp i silikon och den ska nog tåla en hel del värme :)


Kram Linda

Anonym sa...

Hej Maarit!
Ja, dumma jag glömde ju bort att skriva vad det var för grejer du fick. Den svarta saken är en silikongrytlapp - jag tycker dom är jättebra för man bränner sig aldrig. De är bra för både varma och kalla saker. Den tål upp till 240 C och är jättesmidig. Hoppas den hjälper dig i ditt kök. Jag kan inte påstå att den är speciellt snygg men den är väldigt användbara :-) Jättekul att ni gillade gåvan - jag var jätteorolig. Kul att den äntligen kom fram också...
Ha det jättetrevligt i snön!
Mvh Karoleen

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...