torsdag 19 mars 2009

Min kamera

Igår lovade chefen på Pentax mig en lånekamera inför min Islandsresa, en K200D. Jippie överlycklig! Idag ringde dom och meddelade att dom hittat min kamera i Hamburg och att den finns i Östersund på tisdag. Inte alls lika lycklig, då får jag ju inte låna en ny K200D! Men glad ändå att min kamera efter snart 6 veckor kommit till rätta.

Den har som sagt varit på reparation och under denna resa försvunnit ända ner till Hamburg. I några veckor helt spårlöst borta...

Hur kan man nu lita på den (dvs kameran), att den fungerar hela Islandsresan?! Tänk er Island utan kamera, nae det går nog inte.

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...