fredag 20 mars 2009

Inte 40 än


Igår träffade jag min goda vän Malin. Vi har alltid så himla kul ihop, gör saker tillsammans som ingen annan skulle komma på att hitta på. Vi är ofta ute på nytt vatten... Hon ger mig så mycket energi och glädje, hon är bara helt otrolig. Jag är så glad att jag fått lära känna henne!

Vi bor ju ganska långt ifrån varandra, så kvällarna blir sena när vi träffas och resorna långa. Men vad gör väl det när man har så trevligt tillsammans.

Igår fick jag min 40-års present av Malin och Håkan, hmm, det är ju inte dags än. Jag har många dagar kvar på mitt 39:de år. Men dom var rädda att jag skulle köpa en likadan själv annars. Presenten är fixad ända från Norge och uppskattas väldigt mycket. Tack så jättemycket!

När jag fyllt 40, kanske jag avslöjar vad det var jag fick...

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...