torsdag 19 mars 2009

Sundsvall


Igår ordnade jobbet en föreläsning i Sundsvall. Skall jag sitta 3 timmar i bilen för att ta mig dit och 3 timmar för att ta mig hem, då måste jag se till att jag hinner in på några favoritaffärer så som Granit och Ikea.

Snabbt gick det men dit var jag, hann med både Granit, Ikea, Hööks och lite annat smått och gott, men fort gick det.

Undrar just när jag skall ta mig i kragen och åka dit med lite tid och njuta av tillvaron?! Tänk att hinna storsa på stan också, det vore kul. I Sundsvall har dom ju massor med inredningsaffärer som vi inte har här i Östersund.

Om mindre än två veckor skall jag åter till Sundsvall, men då hinner jag knappast in på något sådant roligt. Då är det fullt ös med årsmöten och galor.

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...