onsdag 17 december 2008

Mer julgodis...


Skall man tacka vädret eller?! Igår kväll skulle jag ha jobbet, men fick ställa in pga vädret. Det tog mig en timme att ta mig hem, istället för 25 minuter och när jag väl var hemma var jag helt slut och ville inte ut och åka bil en gång till. Fick ställa in mina kvällsjobb och fick en hel del tid till övers hemma.

Bänkade mig framför Äntligen hemma, vilket jag tycker har varit urtrist i höst, då det varit så mycket grundjobb, men nu börjar det bli lite inredning och då var det dags för mig att titta.

Efter det fick jag ny energi, det blev julgodis in på kvällskvisten. Här ovan ser ni två sorter Vit ischocklad och vit chocklad med polkagris kross. Mums! Båda superenkla.

1 kommentar:

Anonym sa...

ser jättegott ut!

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...