söndag 21 december 2008

Luffarslöjd


Jag gillar inte luffarslöjd, men när jag såg detta träd, med ett värmeljus under, kunde jag inte motstå. Det är så läckert. När man sedan tänder ett värmeljus under, så glittrar pärlorna som är inlindade i trädet. Det blir otroligt fint. Skulle gärna vilja ha ett till, lite större att ha brevid. Men till att börja med har jag införskaffat mig ett litet träd. Vackert!

Ser ni likheten med min bild ovan - loggan till bloggen...

Bilden ovan ser väldigt suddig ut, men är inte säker på om det är det. Det är jättemånga grenar i trädet och när jag fotograferade med blixt blev det skuggor i väggen och jag tror att det är det som gör att det ser suddigt ut. Eller så är det suddigt?!

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...