tisdag 23 september 2008

Länge leve Birsta City


Vad skönt det är att strosa omkring på Ikea en vardag, mitt på dagen. Så gott som folktomt! Hela Ikea nästan för mig själv, inga köer och inga vagnar i vägen. Ljuvligt!

Inköpen blev väl ungefär det det brukar bli, ljus i stora lass och lite annat smått och gott! Julsakerna fanns redan på plats, helt otroligt!

Förutom Ikea så tycker jag att Birsta city är en höjdar plats, när man ledsnar på Östersunds utbud. På Birsta har dom bl a favoritaffären Granit, med massor till kontor och hem. Blomsteraffären där är helt super.

Massor med roliga klädaffärer som inte finns här i Östersund så som Sisters, Gina Tricot mfl.

Vilken toppen dag jag haft!







1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Låter verkligen som en kanondag, va roligt!

Jag, mamma och min syster har funderat på att åka till Birsta och spana in stället. Vi har hört att det ska vara bra men har aldrig varit där.

kram

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...