måndag 16 juni 2008

Pallar till hallen nere


Har på Hamngatan 12 hittat två pallar som skall matcha bordet som jag håller på med. Dom skall stå i hellen nere, framöver. Till bordet har jag hittat en "silver" bricka också från Hamngatan 12, brickan skall bli bordsskiva.

Har inte hunnit måla bordet en andra gång, så ännu är det inte klart, men nu i veckan har jag lite mer tid över för sådant pyssel.

Pallarna är så fina tycker jag?! Funderar fortfarande över om de skall få en varsin kudde eller om jag skall ha dom utan till att börja med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Nu kan jag äntligen kommentera hos dig när "hemliga vännen" på Vita Gåvor-swapen är avslöjad...hihi!

Åh vilken fin pall du har köpt :)
Den skulle säkert se jätteinbjudande ut med en mjuk kudde på men samtidigt är den ju fin som den är också :) Du får variera lite!

Kram/Din hemlige vän!

Anonym sa...

Hej!

Va roligt att du gillade presenterna, är ju så roligt att slå in paket :). Jag tror säkert din gåva var väldigt uppskattad den med!

Jag ser också fram emot nästa swapbyte, men nu har hon som driver sajten skrivit på vitagavor.blogspot.com att hon inte vill fortsätta driva detta då det har blivit en del strul med personer som inte fått paket osv. Så nu måste nån annan ta över annars stänger hon ner sidan...

Jättetrist tycker jag för det här var första tillfället jag var med på och såg fram emot så många fler men det ser lite mörkt ut på den fronten nu faktiskt :(. Ja om ingen tar på sig att fortsätta driva allt. Hoppas, hoppas!!!

Hur ser det ut uppe i Lit idag då? Lika molnigt och halvgrått som här?

kram

Anonym sa...

Åh va härligt med sol, så började morgonen här med men nu är det kört!!

Du får passa på att njuta för tydligen svänger det rätt rejält om du gått med långkallingar i 1 veckas tid...hua :)

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...