onsdag 6 maj 2009

Vita gåvor - Trädgård

Nu är vårens omgång av swapen igång, med tema Trädgård. Trist att visa upp trädgården i det skick den är just nu, gul gul gul. Men inom några veckor så ska den väl bli lite vackrare.

Swapen går ut på att jag följer en väns blogg i några veckor och försöker luska ut något som skulle passa henne och hennes trädgård. Jag som givare är för henne okänd. En annan vän följer min blogg under samma period och försöker luska ut vad jag gillar och kan tänkas vilja ha till min trädgård. Den givaren är för mig okänd. Alla får en gåva och alla får ge en gåva.

Bilden är en lite vissen vårblomma i min rabatt som ligger i söderläge mot husväggen. Det enda som grönskat och börjat blomma ännu.

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...