onsdag 12 november 2008

Swap Jul

Jag besöker bloggen till min vän på Vita gåvor. Försöker finna något att köpa till henne. Hon har inte uppdaterat sin blogg så jätteaktivt den senaste tiden, så jag får gå på gamla inlägg och bilder.
Inser då att jag inte själv har gjort det så lätt för min vän. Har inte haft inspiration till att uppdatera min egen blogg, har heller inte haft inspiration att fotografera. Vi har snickrat och fixat så himla mycket utomhus den senaste tiden, så hemma och inomhus har vi inte haft tid till den senaste tiden.

Men jag skall försöka skynda och få till lite. Har till att börja med bytt ut lite bilder här på bloggen.

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...