lördag 8 november 2008

Julen närmar sig...

med rasande fart och jag saknar all inspiration då det är snöfritt utanför. Sedan står man där bara några dagar före jul och undrar hur man skall hinna allt, varför började jag inte i tid?! Men hur skall man kunna börja i tid, när det känns som april utanför.

Här om kvällen var jag ute och red, kände mig som en julgran, men denna levande julgran bestod av reflexer. Ändå var jag orolig för att bilisterna inte skulle se mig i mörkret.

Stå ut med mitt tjat, jag vill ha SNÖ!!!

1 kommentar:

Margareta sa...

Håller med! Snön lyser upp i det novembergrå.
Vilka fina bilder i ditt inlägg. Grått, men inte trist. Och huset som skymtar utanför.Med sina röda fönster.Så vackert och stämningsfullt.Positiv novemberkänsla.
Ha en skön vecka!
Margareta

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...