onsdag 16 december 2009

Min gåva

Min gåva från swapen Vita gåvor har kommit. Redan i måndags kom den, men eftersom jag fort till Stockholm så fick jag den igår kväll.

En ljuvlig liten prinsess-ängel i keramik. Supergullig! Två vita stearinljus och en disktrasa som jag aldrig sett tidigare. Läste på instruktionen igår kväll, men har redan glömt. Den är i allafall gjord av bl a bambu. Det följde även med en instruktion ifall man ville döda bakterier på en disktrasa så kunde man stoppa in den i micron. Spar den till jul, blir fint att hänga fram den på diskho på julafton.

TACK min hemliga vän (än så länge hemlig). Jätte nöjd med den fina presenten.

Mitt paket som jag skickat har varit på villovägar, i två veckor. Idag fick jag besked från DHL att jag själv skulle hämta ut det på ICA i södra Sverige någonstans. Kändes inte riktigt rätt. Något har helt klart gått på tok. Men jag fick avslöja mig för min hemliga vän och be henne försöka få ut paketet ändå, fast det stod i mitt namn. Hoppas det går vägen, håller tummarna.

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...