söndag 4 oktober 2009

Tack!

Mitt paket har kommit från min hemliga vän på swapen Vita gåvor. Blev super glad! Rutig röd duk och en vit julhandduk (som lika väl går att använda som duk) från Nyblom & Kollén. Jag som älskar textilier från dem (och julen).

Fick även det rutiga blå hjärtat som kommer att passa utmärkt i mitt skafferi efter att vi renoverat det. Där skall det ju bli vit pärlspont och en rutig tapet i blått och vitt.

Tack, skall bli jättespännande att höra vem det kommer ifrån.

Har själv skickat mitt paket och är lite fundersam ifall jag råkat avslöja mig själv. Men men vad gör det i sådant fall, inte hela världen.

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...