tisdag 2 juni 2009

Vita gåvor



Min vän på Vita gåvor var svår denna gång. Hon har inte skrivit så värst mycket på sin blogg, uppdaterat en gång, sedan vi fick reda på vilken vän vi skulle skicka till. Men jag har ändå luskat fram att hon gillar att shoppa på Bostället Skönating, hemsidan, så jag har beställt därifrån och dom har presentförpackat mitt inköp och skickat iväg det till henne. Det får helt enkelt bli så denna gång, annars är det ju lite kul att slå in paket själv.


Undrar just hur svårt min hemliga vän tycker att det är att köpa till mig. Jag försöker i allafall uppdatera med sådant som jag gillar och fylla ut med bilder. Men det man tar för självklart själv kanske inte är det för andra.

Jag gillar internet butiken Fridas gård, hemsida, har plockat lite bilder därifrån till detta inlägg, för att visa fina prylar dom säljer där. Olagligt, men det får gå för denna gång, jag gör lite reklam för den fina internetbutiken samtidigt. Snälla, snälla avslöja mig inte!

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...