fredag 21 april 2017

Skhoop

Har ni upptäkt "fritidskläderna" från Skhoop i Åre? Jag bara älskar. Dom är så snygga så det känns lite fel att kalla dem för fritidskläder men men. Bra kvalitet, fina färger och mönster och gjorda för tjejer som vill vara ute men inte vill se ut som en brun/grön jägare.

Har flera av deras klädesplagg, mössor, strumpor, kjolar mm. Älskar kjolarna 😍

För några år sedan skickade jag ett mail till dom, ville att dom skulle "bygga in" en tajt byxa under kjolen, som golfkjolar ofta har. Fick ingen respons på mitt mail och det är säkert inte pga mitt mail som dom nu tagit fram denna, men blev så otroligt glad.

Självklart har jag beställt en kjol med byxa.

Bild: Lånad från Skhoops hemsida

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...