tisdag 12 april 2016

Uppdrag vecka 15 - Förvara vinterkläderna rätt

Uppdrag vecka 15 - Förvara vinterkläderna rätt, hos Förvaringsdrottningen.
Det här uppdraget kommer jag att ta tag i lite senare i vår. Här är full vinter, massor med fin skidåkning kvar, och jag tänker inte packa undan några vinterkläder ännu.
Plockade undan lite skor förra veckan och dom har jag fått hämta tillbaka, åtminstone ett par av dem.
Förvaring för sommar- resp vinterkläder står på min priolista från vecka 1, så kommer absolut att ta tag i detta när det är dags. Känner på mig att det är minst två skidhelger kvar.
Förra veckan fick påsken en egen låda precis som julen fick sina lådor, vecka 2, med markering. Detta stod inte på min priolista från vecka 1, men det gjorde däremot: Skapa ordning inför tvätt dvs nya tvättkorgar. 2 stycken är införskaffade och jag har kunnat bocka av från priolistan.

Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...