torsdag 4 september 2014

Favorithörn



Inspirationsfabriken bad "oss" presentera våra favorithörn. Mitt favorithörn finns helt klart i köket, bild ovan. Bjuder tyvärr på en gammal bild och tror det är en bild tagen i samband med jul eftersom det är röda kuddar. Mittemot låren går man in i vårt safferi, genom dörren kommer man till tvättstugan och mittemot tvättstugan står kaminen, också i ett hört (utåthörn).

Helt övertygad om att mitt nya favorithörn kommer att bli det i hallen dvs när jag får hem en snickare som kan hjälpa mig att få till hörnet som jag vill ha det. Just nu är det tragiskt och har så varit i några år.


Inga kommentarer:

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...