fredag 18 april 2008

Kamera lös = trist blogg

Det är super trist att ha en blogg, men inte någon kamera. Jag vill visa med bilder för jag är ingen super skrivare. Men utan kamera så klingar det ganska tomt här.

Hoppas dom lagar den fort eller åtminstone meddelar fort, bu eller bä!

Helgens planer är att måla klart en dörr, börja på en rullgardin eller om jag skall prioritera skrivbordet. Drar mig för att börja med skrivbordet, då jag tycker förarbetet går trögt, gillar inte att slipa och skrapa. Men måla, det är roligt!

Det är dags att börja med alla planer, för snart är vädret så pass att då är det lagårdsmålning som gäller för hela slanten.

Trevlig helg!

1 kommentar:

Mamma Anka sa...

Hej!
Jag vet ärligt talat inte hur muffinsen smakade - alltihop gick till klassen, men jag skall baka nya i kväll.
Receptet hittade jag på websidan Dagens Muffin
http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=447

Synd om kameran och att Islandsresan inte blev förevigad. + Att du blev sjuk när du kom hem.
Hare gôtt!

Trångåsen

I helgen gjorde vi en utflykt till Trångåsen, när vi ändå var i Strömsund. En gård från 1839-talet som blivit varsamt restaurerad i samarbet...